Next Time Kita Try For JUARA....

May 25, 2010


Salam Geng2 Bloq..

Aku kembali bersiaran lagi geng.....
Harap Korang tak lupakan aku ek..hihi...

Ok...back to the story geng..
Aktiviti aku Ahad lepas...Berkampung Di Stadium MBPJ, Kelana Jaya untuk memberi full support buat team bolasepak kg Aku ... HyFAC...untuk Final Piala FA...perghhhh....bukan piala FA kebangsaan beb...jgn salah tafsir yer..tp untuk Piala FA Liga Subang....(credit for liga subag.blogspot)

Pulang Sebagai Naib Juara kali ni...Congrate tuk semua pemain..bukan rezeki kita kali ni...
Ini Langkah Permulaan Untuk Menjadi Yang Terbaik kemudian Nanti...

Lima bas kami turun hari tu untuk bagi moral support...Biar pon cuma menang sorak..kampung kami tak tergadai lagi yer..hihi...

Siap Banner beb...





Sebelum Berangkat pegi..berkumpul dulu di Kedai Pengurus Pasukan....bagi ucapan apa yang patut..dan berdoa semoga berjaya...Kita Berusaha.. Allah Yang Punya Kuasa....



Isteri2 pemain..korang ni kalahkan pemain pulak yer..posing jer....Aku pon join sekali beb...hihi..



Dlm Bas...Tiga Permata Hati Ku pon join the Blue Club jugak...wajibbbbb...



The Blue Player + The Blue Wife + Anak-anak Blue......Ni Semua "Blue" Yang halal yer...



Inilah Barisan Kita
Yg Ikhlas Berjuang
Patriotik pulak dahhhh....



Inilah Ir. Dato' Bushro tu..tq DAto' ..luangkan masa...



Siap Ada iringan kanak2 lagi tu geng...Fulamak..aku rasa cam tgk Piala Dunia ni Geng..tinggi tul angan2 aku...Aku minat tgk bola ni dari zaman aku kanak2 geng... mak aku ckp..aku dulu bila ayah bersiap2 jer nak pi tgk bola aku standby jer..ikut vontot ayah aku kehulu kehilir..kalau tak dapat..aku leh menangis siap terguling2....mak tipu kut...aku kan ker budak baik mak...Nasib baik tak der anak2 kau yg ikut perangai ko tu...uih kejam betul stement mak aku ni...

Yana Dipimpin oleh sepupu aku..sepupu aku ni pemain Futsal Kebangsaan...Addie Azwan..



Sesi mengambil hadiah....Tahniah SIA RRI..selaku Juara kali ni....



Sebahagian dari penyokong Biru...sokong jgn tak sokong...jgn sokong membawak rebah yer..tu tak baik..Serak beb suara aku..



Ni penyokong setia yg tak berbelah bagi...org dah tak der lagi pon duk setia jugak lagi kat dlm stadium...

Aku and kakak + Zati + Yana kat dlam padang...aku teringin sgt nak tendang Bola masuk gol tu...bola pulak tak der....akhirnya berposing jer la...Yana dgn Medal Perak tu...



Me + Kakak....


Kalah Ke Menang ker...Makan2 lepas games ni kira wajibbbb....





13 geng komen :

SUHAIDA said...

amboi meriah sungguh tgok semua biru..hihi

Maiyah said...

wah.. meriah, naib juara pun ok gak.. tahniah..

Eye_nee said...

sue mrs. pink..
Meriah beb..gelombnag biru gitewww..

Thanks tinggalkan komen disini...

Eye_nee said...

maiyah:
Syukur Alhamdulillah...tq maiyah...

Pepel BoNda AmaNi said...

biru mata hitamku....:P...
kalah menang tolak tepi janji lepas game dapat makan pree..hauhauahuahauha

Eye_nee said...

Vokalis Ungu:
hahaha...biru mata hitam mu Ungu...sorak dah sorak..sokong dah 200%...makannnnnnn..kene la sponser beb...ni baru betulll...

Dee said...

tahniah..menang gak tuh..eh..biru mataku..penuh kebiruan..hehehe..

Eye_nee said...

Dee..
Tq Dee...ko pon biru jugak mata yer.hehehe..

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

walawey....

dah macam piala dunia kaooo....

Eye_nee said...

Pak Chik..
hihi...gaya mau hebat....

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhu, da cam chelsea fun club plk..serba biru =)
mesti ser0nok kan sekali sekala berkampung kat stadium cam tu, semangat betul nampak..

CITY® said...

salam,

yaeyyyyyyyyyyyyyy tim biru
naib juara
ekekkekek...
cuba lagi nanti bagi jore ya
hehehehe

Eye_nee said...

Roy:
Pra World Cup Ni..meriah beb...

Blue:
kene usaha lipat kali ganda ni Blue..