:Bolos Saja Bola Ituuuu......

February 01, 2010

Biar bertungkus lumus...biar berhempas pulas....peluh jantan ko menitik deras..namun akhirnya pecah jua teruna kau kali ini...hah.hah.hah....gelak penjahat ni...

Mcm biasalah weekend aku...Makan bola..tido bola...mimpi bola...sehingga lah kebulan June nnt...tp tu sumer aku tak kisah...aku suka....

Ptg tu mmg All out la permainan budak2 kg aku...lawan pulak team yg tak penah kalah...akhirnya tewas jugak....3-2 ....bravoooo....


Hujab lebat ptg Sabtu tu...bukan halangan buat penyokong Tegar..heheh..sanggup aku berpayung....namun menonton ttp menonton....menyokong ttp menyokong....

Thumbs up lah buat korang.....ada dua games lagik....so sekarang kita berada di tmpt kedua...

Cuma ini 2 org budak saja...yg senyum dlm terpaksa...mengikut aku dgn ayah dia pi tgk bola...sori girls...weekend kita terpaksa buat bende yg sama jer......

Once again.....hYFac..teruskan lagi perjuangan kalian......

4 geng komen :

ayoi said...

kan hang nie boleh jadik pengulas bola la......asyik2 bola.....*oppsss*

cheq balek dulu na....hahahahah

Eye_nee said...

Ayoi:
Kan udah bilang sehinnga ke bulan june nnt..baru penamatnya...jd cerita bola harus saja diulang tayang...ala2 Sinitron gituuuuu.....hikhikhik....

CITY® said...

saper yg pake payung BN itew?
huwaaaaaaaaaaaaaaa

tidak!!!!!!

hahhahahha

biru pakai payung bulan
hahhahaha

Eye_nee said...

Blue:

Menyokong tidak.....membangkang tidak juga....Undian saya adalah rahsia...hihihihi.....