Makan2 Birthday Sue...

November 23, 2009

Ini cerita adalah kesinambunagan Jumaat ri tu.....tradisi opis aku lah ni....setiap kali besday mestilah ada acara ni...mkn...mkn dah mkn pendek kata selagi ada nyawa makn jer la.......jadi lunch hari tu kitaorg pon kuarlah mkn seopis.....kali ni mkn kat Restoran Mamak area opis kami jer...Sng Amar nak pegi sembahyang......so layansssss......
Cik Sue nyer nasik...feberet dia Ayam goreng + sotong goreng..........wah byk makan ari ni....Ini budak berantu tul minum teh ais.....pagi petang siang mlm ko berteh ais yer pompuan....
.
Ni pulak nasik aku...maklumlah umuq dah masuk maghrib ni...makan kene jaga.....kata nak idup lama.....Ayam kat dlm pinggan aku tu import org depan nyer.....

Ini org mesti ader punya.....kalau tak der sapa nak bayar bill........



Ini bende wajib ada..lepas mkn kat mamak tu balik opis pulak tuk sesi potong memotong...Kek tuk Sue...Kek Ais Krim Vanilla.......Sodapppppp.......



Ni pulak ada ckit hadiah dari opis tuk besday person....yg atas tu aku punya...Golap yo upanyer cam aku gak...yg bawah tu lembut jer warna dia...cam Sue jugak......

0 geng komen :