HUHUHU.....CONFIRM TUA DAH...

October 22, 2009

Bila aku tgk gambar2 Raya thn ni...bila tgk anak2 buah aku dah membesar semuanyer...terasa sgt tua nyer la aku...bukan aku takut tua.....sumer org pon akan tua jugak kan...cuma aku terpikir masa ni terlalu cepat berlalu tanpa sedar....dah hampir 20 thn dah aku kawen....pejam celik dah ada anak dara aku...silap2 3-4 thn lagi dapat menantu pulak...aku sebenarnyer dan jadi 'UNYANG' pon last year...bukan nenek lg dah....Anak buah suami aku punya anak sudah ada anak dan anak dia sudah ada anak....(betul ker ayat aku...fenin jap).....Bila ada function2 kekeluargaan cam ni...anak2 buah aku mesti akan kutuk aku punya bila aku nak try melepak sekali ngan dorang....."Sori Cek ANi ni chat org muda"....."Cek Ani punya team sebelah sana(tunjuk kat beras2 aku yg lain @k@ mak2 dorang la)......sedeh la pulak.....tp aku sebenarnyer bersyukur di berikan peluang sehingga ke usia ini tuk idup......Syukur Ya Allah semoga murahkan rezeki kelurga ku dan panjangkan lah usia kami....Amin......
Dah Besar Kakak dah yer...rasa2nyer baru smlm jer mak lahirkan kakak.....sakit oooooo.....Anak buah aku....Abu Hurairah.....study Kat UIA......Gombak
Anak buah aku jugak.......Ni antara anak2 buah yg aku SAYANG SESGT....Fifi,Angah,Along,Suhada...


Aku pon nak berperasaan seperti usia anak2 buah aku jugak.....Cet!!!....Perasan Aku.....




1 geng komen :

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

apa yang pentingggg.... sihat.... sihat fizikal sihat mental.....

muda kalu kurang sihat... susah juga ...